2016-07-11

Njut dagen....


Julimånad och mitt i den snart. Idag är jag ledig och har gjort lite si och så. Regn sol och blåsigt har det varit idag men ganska skönt ändå man får njuta av det man får.

Mina blommor växer iallafall och det är ju toppen och mer ska det väl bli innan sommaren går mot sitt slut.

 Rosa svart mot det vita.
Pelargon Brudslöja och Petunier.

Hoppas ni  haft en bra början på sommaren och att ni får en bättre fortsättning :-)

Själv jobbar jag och i augusti är det dags för skola igen. Så njut dagen!

Kram/MiaMaria 

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Så fint med blomlåda nedanför fönstret ;)
Ser somrigt och fint ut ;)
Hoppas allt är bra !
Kram bia

hemmahosanja sa...

Så fint och vilken fin färgkombinationer. Själv älskar jag vita blommor men kanske kan ta lite inspiration av dig...
Ha det fint
Kram Anja